Web Miss: Sacy
Open: 2008.04.05.
Close:Never!!!
Theme: Charmed
Host: G-portal
Who make the logo?: Sacy
Designe: Sacy
Milyen képekből van a fejli?:
5-8. évados promóciós képek + Shannen fotózás
Email: phoebe@freemail.hu
Msn: alyssaboszi@hotmail.com Twitter
Szabályok:
Don't copy!!!
Ne káromkodj!!!
Please write on the vk.!!!
És ne szidd a szerkit, és senkit se!!! Joginyilatkozat
Az oldal rendesen csak: Mozilla Firefox-al és Ephiphani-val működik rendesen!!!
Url: charmed2008.gp.hu vagy sweetcharmed.suxx.hu.
Link me:
I when change the logo?: Havonta, vagy amikor már meguntam
Képeket amiket láttok SAJÁT készítésű!!!
Többi oldaljaim:
I am the son and the heir
of a shyness that is criminally vulgar
I am the son and the heir
of nothing in particular.
[Chorus]
You shut your mouth
how dare you say
I go about things the wrong way
I am human and I need to be loved
Just like everybody else
Does
I am the son and the heir
of a shyness that is criminally vulgar
I am the son and the heir
of nothing in particular.
[Chorus]
You shut your mouth
how dare you say
I go about things the wrong way
I am human and I need to be loved
Just like everybody else
Does
[more music]
There's a club if you like to go
You could meet someone
Who really loves you
So you go and you stand on your own
And you leave on your own
And you go home
And you cry and you want to
Die.
[music interlude]
When you say it's gonna happen now
When exactly do you mean?
See I've already waited too long
And all my hope is
Gone
Az amerikai MTV-n nemrég indult a The Jersey Shore című reality show, melyben a New Yersey-ben élő ún. guido szubkultúra szereplőit mutatják be, erősen sztereotipizáltan. A guido-k (és nőnemű pártjaik, a guidette-ek olyan olasz evándorlócsalád leszármazottai, akik menő srácnak/csajnak tartják magukat, szerintjük trendi öltöznek, mindkét nem túlzásba viszi az önbarnító használatát, a lányok pedig nem ismerk a határt, ha szájkontúrról, hajtupírozásról vagy állatmintás rucikról van szó. Természetesen nem minden olasz származású amerikai néz ki így és viselkedik olyan alpári módon, mint azt a sorozat bemutatja, így hatalmas felháborodást keltett a műsor, többek között Alyssa is kiakadt a Twiter-jén, és kikérte magának az ábrázolást. Ez tehát a háttere annak a Funny or Die videonak, ami Alyssa átalakulását mutatja be, és mellesleg a neten keringő Dove volution videó paródiája is egyben. Így készült te hát a guidette.:
Alyssa pár karácsonyi képet rakott ki Twitter-jére, mellesleg ma van még a szülinapja is. ^^ Boldog szülinapot. ^^
+ New dizit csináltam ^^
By: Sacy
Alyssa
Sacy
2009.12.18. 16:36
Alyssa a Reuters videón kívánt mindenkienk kellemes ünnepeket. ^^
Alyssa
Sacy
2009.12.17. 21:13
Alyssa-ról a Castle című filmből pár kép.:
By: Sacy
Alyssa
Sacy
2009.12.17. 15:13
Segíts Alyssa Milano-nak a születésnapijáig összegyűjteni pár dollárt, az Ugardában élő szegény gyerekeknek!
(a következő bejegyzést, angolul tudóknak ajánlom.)
Alyssa's words:
Water is life. Water-borne illness is the second highest cause of childhood death in the world. When water is unsafe and sanitation non-existent, water can kill. Access to clean water does more than just save lives, it can turn lives around. Clean water helps break the cycle of poverty.
I have everything I need. All I want for my Birthday is to fund clean water projects for 5 communities.
By helping me reach my goal, you will be giving 250 families what they need for survival and growth.
Thank you.
Peace,
Light,
And Love,
Alyssa
UPDATE: With tears in my eyes and due to your overwhelming generosity and faith, I have raised my goal to 50,000 dollars. Thank you, for reminding me how good it feels to give and make a difference. I will never forget this Birthday. You have inspired me with your kindness and compassion.
By raising the goal, together we will provide life-giving water for 10 communities, 500 families and 2,500 people. Saying "thank you," doesn't seem to be enough, but just know, my gratitude is endless.
UPDATE 2: I'm overwhelmed and bubbling over with pride. Thanks to all of you, we have reached the $50,000 goal in less than a week. Why stop here? I'm raising our campaign goal to 75,000 dollars. I see this as an unexpected and unique opportunity to do something incredible. We have this moment to make a wide-scale difference.
Generations to come will be transformed by your generosity, compassion and kindness. You are saving lives and I am forever grateful.
We are giving clean water to the developing world one person at a time. By raising the goal, together we will provide life-giving water for 15 communities, 750 families and 3750 people.